Logo klantenvertellen.nl

9.0 score 100% aanbeveling

Schadepercentage opnieuw sterk gedaald

Schadepercentage opnieuw sterk gedaald

Al sinds 2007 zijn de verhuizers van Mondial Movers bezig om de kwaliteit van de verhuizingen te meten. De totale klanttevredenheid is de afgelopen jaren enorm gestegen, zoals ook op de website van Mondial Movers is te lezen, maar daarnaast gaat het er ook om het aantal schades tot een minimum te beperken.

Over 2012 is het aantal verhuizingen, waarbij een schaderapport is opgemaakt, gedaald tot zo’n 2%. Een fantastisch resultaat als je kijkt naar de duizenden ontvangen verhuisopdrachten. Naar schatting wordt in Nederland 1 op 7 verhuizingen met de bekende blauw/witte verhuiswagens uitgevoerd. Bij de start in 2007 bedroeg het schadepercentage nog ruim 5% en lag ook het gemiddeld schadebedrag ruim 50% hoger dan in 2012.

Mondial Movers administreert sinds 2007 alle claims en schades centraal op het kantoor in Alblasserdam. Klanten van het verhuisbedrijf worden begeleid bij een schademelding zodat ze heel vaak zelf geen onderhandelingen met de verzekering hoeven te voeren. Deze service is kosteloos voor de opdrachtgevers van alle Mondial Verhuisbedrijven in Nederland.

Natuurlijk streven de verhuizers naar 0% schade tijdens de verhuizing, maar er mag ook niet vergeten worden dat in het genoemde schadepercentage ook de schade is opgenomen die door de opdrachtgevers zelf tijdens de verhuizing wordt veroorzaakt. Veel moderne opdrachtgevers helpen immers bij het verhuizen , pakken zelf in, hangen schilderijen op enz. Bij Mondial Movers zijn de opdrachtgevers niet alleen verzekerd tegen door de verhuizers veroorzaakte schade, maar ook tegen schade die door hen zelf (of helpende buren en familie) wordt veroorzaakt. Daarom wordt bij iedere verhuizing een speciaal, op naam gesteld, certificaat van verzekering aangeboden aan de klant. Duidelijkheid voor alles!