Facility Performance Standaard

FPS logo - Mondial Movers - Klanttevredenheid

Alblasserdam De klanten van Mondial Movers zijn zeer tevreden over de verhuisorganisatie. Uit de resultaten van de klanttevredenheidsonderzoeken blijkt dat Mondial Movers maar liefst een 8,3 scoort.

Op de website van de verhuisorganisatie is realtime en 24/7 het tevredenheidscijfer per klant zichtbaar. De cijfers zijn opgebouwd uit de meningen van opdrachtgevers. De enquêtes zijn geheel door de klanten zelf ingevuld en automatisch verwerkt.

Eerder heeft de Stichting Facility Performance (FPS) de resultaten gepresenteerd van een onderzoek naar de tevredenheid onder klanten van facilitaire dienstverleners. De stichting is opgericht op initiatief van KPN, Hospitality Consultants en Planon en heeft sinds vorig jaar haar diensten uitgebreid met een klanttevredenheidsindex. Zowel in 2010 als in 2011 scoorden facilitaire dienstverleners gemiddeld het rapportcijfer 6,9.
Facility Performance Standaard - FPS - Mondial Movers - Verhuizen
bron:website FPS

Jammer genoeg is de verhuisbranche niet opgenomen in dit onderzoek, want waarschijnlijk zou hierdoor het gemiddelde eindcijfer een stuk hoger uitvallen. Mondial Movers scoort volgens haar klanten namelijk een 8,3. Al enige jaren zijn de uitkomsten van de klanttevredenheidsenquêtes van groot belang bij het toekennen van de jaarlijkse prijs Mondial Verhuisbedrijf van het Jaar en alle 27 vestigingen van de landelijke verhuisorganisatie spannen zich dan ook in voor optimale resultaten. Mondial Movers is het enige verhuisbedrijf dat openlijk over deze resultaten communiceert.

Tuesday, November 29, 2011 mm-admin

Vakkundig

Brancheorganisatie